Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
    Като свалиш капака на маховика, спокойно може да разбереш. Ся се сваля кутия, пък може да стигне и до вадене на двигател.
    Мда типично
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
      И как разбра че е хлабав и как се затяга ?
      Как може според теб да се затяга маховик? - Ми с динамометричен ключ на указаното усилие в менюалите.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • Вчера имаше лош и добър вариант. Излезе лошия, от него имаше лош и много лош. Стигнахме до много лошия. Основни лагери за смяна. Коляновия вал има луфт в милиметри, а маховика си е добре. Общо взето, лагерите са си били поизтормозени и на калояново са се предали, оттогава досега си е мит как съм карал. Интересно е, че сега ако я съберем, пак ще се движи "без проблем". А на въпроса ТС или боксер са по-издръжливи ... аз си отговорих.
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • Бе аз ръката си немога да пъхна там ти ми говориш за еднометрови ключове то на теория ясно ам на практика друго става мен ме интересува как да го проверя дали е хлабав как се маха тос капак и има ли значение съединителя в ко положение е за да се разбере дъл се мъндаеца ? Па то ако се стига до сваляне на двг директно поема към вторични
          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

          Comment


          • колата е почти готова, а джоба е напълно празен .... и си имаме нов боксер двигател

            ---------- Post added at 00:25 ---------- Previous post was at 00:25 ----------

            някой ако има интересни карбуратори ... нека сподели с мен информация
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
              някой ако има интересни карбуратори ... нека сподели с мен информация
              Какви ти трябват?
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • Webber 44 IDF или Dellorto DRLA 45 ... или квото дойде
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • Имаме много модели за 33,само се спри на какъв точно искаш.

                  Случайно да не правиш 1,7 16 с карбове???????

                  Щото според мен правите поредния неуспешен проект.

                  Пробвано,но ти си знаеш.
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • От 40 мм дросел нагоре в БГ няма намиране
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                      Щото според мен правите поредния неуспешен проект.

                      Пробвано,но ти си знаеш.
                      Дрига, аз проекти нямам, още повече пореден неуспешен. Ако ще помагаш, кажи кво си сътворил с тия карбове
                      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                      Comment


                      • Първо искам да те питам дали имате подготвени фланци за тези глави и карбове.После ще стане така ,че ще накарате мотора да върви до макс 4500 от там почва едни аванси ,детонации и прочие.

                        С какво запалване ще е колата,ако е с делко,малиииии,чекат ви много премеждия.

                        А относно проектите,ставше дума ,не за теб,а за хората като мен които са минали през тези неуспешни интервенции.

                        Ако искате да постигнете оптимални резултати ви трябва адванс процесор,за да можете да контролирате аванса спрямо тротъл позишън и обороти.

                        От там ще ви трябва и човек с познания да ви нагласи авансите + че трябва да имате ТПС на карбовете.

                        И вече след като имате всичко това ви трябва широколентова ланда за да може да следите сместа и ако се наложи(вервай ми ще се наложи) да разпробивате главните горивни жигльори.Аз бях стигнал до 180 гл. горивен и пак в високите обороти е бедна.

                        Ако искаш още разяснения питай.
                        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                        Comment


                        • Крис,колкото и да ми е неприятно да го кажа-не се захващай с тия карбуратори!
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                          Alfa Romeo 33

                          Comment


                          • Като гледам на къде вървят нещата,ще се наложи да те наложиме и да се оправят нещата.Мотора няма нужда от карбове,а от майстор.Понеже си икономист,а не техник,те ебават всички.И честно,на Калояново си създаде много завистчии!Малко бяха от нашите кошници,дето доскрибуцаха до там.Тия на пистата-още по-малко.Стегни си мотора,провери джунджуриите и си я карай с кеф!
                            Съвет от приятел,а не от кибик!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • Не смятам да съсипвам двигател след основен, имам един 16в къде е за такива изпълнения и смятам да творя на него. Квото стане .. хората на запад правят, ама имат и пари.

                              Благодарим на Дригата за пикантностите.
                              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                              Comment


                              • То ако имаш такъв за опити и аз ще се включа!Сега ще пиам колегите от Гърция и откачалките от Русия!От последните ще вземем съветите,а византийците ще помогнат с хардуера!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X